Product was successfully added to your shopping cart.
0izdelkov

Vaša košarica je prazna

Pogoji pošiljanja

Dobavni roki

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 3 delovne dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave podjetje sporoči kupcu po elektronski pošti ob potrditvi naročila. Trgovec bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku.

Dostava

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzeme izdelkov:

  1. Pošta Slovenije - plačilo ob prevzemu - Kupec poštnino plača skupaj z zneskom blaga ob prevzemu pošiljke. Cena poštnine v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije.
  2. Pošta Slovenije - plačilo vnaprej - Plačilo poštnine podjetju Avtostil, ki po pogodbi plača Pošti Slovenije. Poštnina se zaračuna v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije.
  3. GLS - plačilo vnaprej - Plačilo poštnine podjetju Avtostil, ki po pogodbi plača podjetju General Logistic Systems d.o.o.. Poštnina se zaračuna v skladu z veljavnim cenikom General Logistic Systems d.o.o..
  4. Brezplačna dostava (nad 50€) - Ob nakupu nad 50€ strošek dostave poravna podjetje Avtostil d.o.o. . V tem primeru si pridržujemo pravico, da sami izberemo dostavno službo. Iz omenjene ugodnosti se izključujejo nekateri nakupi (nakup avtomobilskih prikolic vseh vrst). V kolikor naročilo izpolnjuje pogoje za brezplačno dostavo, mora kupec pri oddaji naročila izbrati vrsto dostave ˝Brezplačna dostava˝. V kolikor tega ne naredi, mu zaračunanih stroškov dostave ne moremo več povrniti.
  5. Brezplačna dostava (akcijski artikli) – Za nekatere artikle je promocijsko ponujena brezplačna dostava. V tem primeru strošek dostave poravna podjetje Avtostil d.o.o., si pa pridržujemo pravico, da sami izberemo dostavno službo. V kolikor naročilo izpolnjuje pogoje za brezplačno dostavo, mora kupec pri oddaji naročila izbrati vrsto dostave ˝Brezplačna dostava˝. V kolikor tega ne naredi, mu zaračunanih stroškov dostave ne moremo več povrniti.
  6. osebni prevzem - Kupec lahko blago dvigne v eni izmed naših poslovalnic ter se tako izogne dodatnim stroškom. Po opravljenem naročilu, boste na elektronski naslov prejeli obvestilo, ko bo blago pripravljeno na prevzem.

Pogodbeni partner podjetja za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS d.o.o.. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški, kupec pa bo s tem seznanjen pred pošiljanjem. Hkrati pa lahko tudi kupec ob dogovoru s pošiljateljem izbere drugega dostavljalca, če je poštnina njegov strošek. V tem primeru kupec poskrbi za celotno logistiko v zvezi z dostavo. V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

V kolikor bodo naročeni izdelki dostavljeni s Pošto Slovenije, ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo, bo pismonoša paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližji Pošti.

V primeru naročila prek kurirske službe Gold Ekspres, vas bo dostavljalec na dan dostave kontaktiral na telefonsko številko, podano v obrazcu ob potrditvi naročila. Prejemnik se tako z dostavljalcem dogovori o ustreznem terminu prevzema pošiljke na naslovu za dostavo.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka ter ga ustrezno varovala pred poškodbami.

 

Poškodbe pri transportu

Prosimo vas, da takoj po prejemu preverite pošiljko in ugotovite morebitne poškodbe.

Če je pošiljka poškodovana iz zunanje strani, takoj naredite zapisnik in pritožbo dostavljalcu blaga pred prevzemom pošiljke. Sicer pa imate za prijavo poškodb pošiljke časa 7 dni.

Če je pošiljka nedotaknjena vendar je blago v njej poškodovano, ravno tako naredite zapisnik ter blago fotografirajte. Oboje pošljite v roku 7 dni po prejetju, na naslov splet@avtostil.si. Reklamacijo bomo obravnavali na podlagi dobljenih dokumentov in dokazov. V kolikor se izkaže, da je poškodovano blago naša napaka, vam bomo v najkrajšem možnem času poslali novo blago oziroma vam vrnili kupnino. 

Stroški nepravilnih dostav

V primeru napačne dostave ali upravičene reklamacije kvalitete nosimo stroške normalnega transporta vrnjenega blaga. Prosimo, da se s prodajno službo v podjetju Avtostil d.o.o. dogovorite prek katere kurirske storitve vrnete reklamirano blago.