Pogoji pošiljanja

Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je do 3 delovne dni od potrditve naročila za dostavne naslove v Sloveniji. Za izdelke, ki trenutno niso na zalogi, predvideni rok dobave podjetje sporoči kupcu po elektronski pošti ob potrditvi naročila. Trgovec bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner podjetja za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški, kupec pa bo s tem seznanjen pred pošiljanjem. Hkrati pa lahko tudi kupec ob dogovoru s pošiljateljem izbere drugega dostavljalca, če je poštnina njegov strošek. V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzeme izdelkov:

  1. Pošta Slovenije - plačilo ob prevzemu - Cena poštnine v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije

  2. .Pošta Slovenije - plačilo vnaprej - Plačilo poštnine podjetju Avtostil, ki po pogodbi plača Pošti Slovenije.

  3. poštna dostava - brezplačna - Ob nakupu nad 50€ strošek dostave poravna podjetje Avtostil d.o.o. .

  4. osebni prevzem - Kupec lahko blago dvigne v eni izmed naših poslovalnic ter se tako izogne dodatnim stroškom.

V kolikor bodo naročeni izdelki dostavljeni s Pošto Slovenije, ki vam nudi klasično in zanesljivo dostavo, bo pismonoša paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, vam bo v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližji Pošti.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka ter ga ustrezno varovala pred poškodbami.

 

Poškodbe pri transportu

Prosimo vas, da takoj po prejemu preverite pošiljko da ni poškodovana. Če je pošiljka poškodovana iz zunanje strani, takoj naredite zapisnik in pritožbo dostavljalcu blaga pred prevzemom pošiljke. Če je pošiljka nedotaknjena vendar je blago v njej poškodovano, ravno tako naredite zapisnik. V obeh primerih obvestite tudi nas o poškodovanem blagu. Če ste napisali zapisnik, vam bomo takoj poslali novo blago.

 

Stroški nepravilnih dostav

V primeru napačne dostave ali upravičene reklamacije kvalitete nosimo stroške normalnega transporta vrnjenega blaga. Kurirskih stroškov ekspresnih dostav ne sprejemamo.